For virksomheder der blot ønsker en god standardløsning...................

Brugerdata A/S har brugervirksomheder, der bruger vores omfattende standardløsninger til deres virksomheders administration, budgetter og regnskab.

Vores brugerflader indeholder det de fleste har brug for og de er hurtigere at betjene end de fleste.


For virksomheder der har behov for mere...........................................

Brugerdata A/S laver ekstra funktioner og integrationer for brugervirksomheder, der har behov for det. Det omfattende bibliotek af eksisterende løsninger gør det økonomisk overkommeligt og fordelagtigt for mange virksomheder at få lavet funktioner og moduler, der gør en stor forskel for dem.

Mulighed for direkte adgang til erfarne løsningsdesignere og udviklere på en måde, som ikke kan lade sig gøre hos de største leverandører - Det er stadig en fordel at kunne være en vigtig kunde for en mindre leverandør end en lille kunde hos en meget stor leverandør, der er mere interesseret i at have mange kunder, end at hjælpe den enkelte kunde.   

Vi hjælper også din virksomhed og dine medarbejdere med de fleste administrative udfordringer - vores konsulenter er også erfarne  ud i regnskabsføring, økonomistyring og lønregnskab. Brugerdata A/S kan give dig og din virksomhed mere værdi og arbejdsglæde. 


Registreret digital bogføring med Brugerdata A/S

Den nye bogføringslov er omfattende og den bliver indført i flere etaper. Det har gjort det næsten umuligt for virksomheder at gennemskue hvad de skal gøre og hvornår de skal gøre det.

TV- og internet reklamer er fyldt med gyldne løfter, men hvad hjælper det virksomheder, hvis hverdag er fyldt med nye administrative udfordringer, der ikke findes løsning på i de selvforherligende mainstreamsystemer. Der er mange for hvem, den hurtige ”første faktura” ikke løser opgaven.


Hos Brugerdata A/S – der har leveret ERP til danske virksomheder og kommuner i mere end 30 år – har vi en tostrenget strategi – For virksomheder der ønsker en Windows baseret løsning installeret i virksomheden har vi lavet BD Hybrid, der indeholder alle de lovkrævede funktioner – som kan bruges af nye kunder som en selvstændig løsning, og kan bruges af vores trofaste kunder (vi har kunder der har brugt en Brugerdata løsning siden midt i 1980erne) sammen med de Brugerdataprogrammer de allerede har installeret.


For brugerdatabrugere

Virksomheder, der plejer at bruge en Brugerdata løsning, kan fortsætte med en godkendt digital standard løsning uden at de oplever store ændringer. De kan nemt komme i gang med at arbejde under de nye regler.


For nye brugerdatabrugere

Nye brugere, der gerne vil have deres data i egen virksomhed, har en mulighed for at få en godkendt løsning, der både opfylder deres ønsker om det og giver dem en moderne bogføringsløsning med mange integrerede plug- and play moduler.

For virksomheder der ønsker en løsning på nettet, har vi bygget BD Cloud. En komplet administrativ løsning i din webbrowser. 

Både BD Cloud og BD Hybrid er bygget med det mål, at administration og bogføring skal være nemt for brugerne.