Deleøkonomi i praksis…

Når flere virksomheder ønsker at dele medarbejdere og maskiner til at udføre arbejde på deres respektive marker, ejendomme eller andre aktiver, er Brugerdata værktøjet, der kan bruges til at administrere samarbejdet.

 

Medarbejdere, maskiner og aktiver registreres i Brugerdataløsningen og de samarbejdende virksomheders medarbejdere kan registrere deres arbejdstid, maskinanvendelse og hvilke aktiver, der arbejdes på/med.

 

Resultatet er et regnskab for driftsfællesskabet, der viser hvem, der skal betale, modtage betaling og hvilke beløb der skal betales.

En enkel løsning til Jeres driftsfællesskab.



Tilbage til oversigt

Få løst alle de administrative opgaver på én gang!

·         Driftsanalyse pr. sag

 ·         Driftsanalyse på aktivitet, medarbejder og maskiner

 ·         Maskinstyring og maskinregnskab

 ·         Mulighed for integreret lønsystem med pensions-, ferie- og skatte- beregning og tilhørende afregninger